ЯКІСТЬ І ТЕРМІНИ РЕМОНТУ АКПП

automatic-transmission

Тільки Ви можете вирішити, наскільки якісно буде відремонтовано ваш автомобіль.

Ми можемо тільки докласти зусиль, щоб зробити це максимально швидко, якісно та з мінімальними витратами з Вашого боку.

Якщо Ви залишитеся задоволені один раз, ми завжди будемо раді надати посильну допомогу.

Ми можемо змінити Вашу несправну АКПП на нашу справну (за наявності в нашому обмінному фонді) за 1 робочий день.

Гарантія на нашу роботу по АКПП - 6 міс або 30 000 км (що раніше настане).

Якщо такої коробки у нас немає, ремонт зазвичай займає до 5 робочих днів (обумовлено наявністю з/ч).

РЕМОНТ АКПП ЗА 1 ДЕНЬ!!!

Вас турбує робота автоматичної трансмісії авто?

Машина перестала їхати назад чи їде на одній передачі?

З'явилися звуки чи вібрація на певній швидкості?

ЧИМ ШВИДШЕ ПРИЇДЕТЕ ДО НАС , ТИМ ДЕШЕВШЕ БУДЕ РЕМОНТ АКПП!

  ...читати статтю повністю

U660 TOYOTA 3.5L - ЧОМУ ТАК?

6-ступінчаста АКПП U660E пр-ва AISIN встановлюється з 2006-го року на передньопривідні моделі Toyota з мотором V6 3.5 л.

U660F - модифікація для AWD, повнопривідних кросоверів та седанів.

У 2009-му до U660-го сімейства додалася U760E, - доопрацьована модифікація під трохи менший момент, що крутить, для ДВЗ до 2.7 л.

U760F - повнопривідний варіант для американських кросоверів Venza та мінівенів.

Нова модифікація U760E встановлюється з 2009 року на Лексуси (ES, RX, RX270) та Тойоти (Camry, RAV4, Venza, Highlander, ...) та Scion (за Айсинівською класифікацією - TM-60LS) з 4-х циліндровими моторами 2.5 л.

  ...читати статтю повністю

ДОДАТКОВИЙ РАДIАТОР

На більшості машин з автоматичною трансмісією існує контур охолодження \ підігріву, який у вигляді окремого контуру запущений в систему охолодження двигуна: або просто трубка входить і виходить з нижньої частини основного радіатора охолодження, або теплообмінник, через який проходить один з малих контурів антіфрізу .

В теорії, поки машина не нагрілася, антіфріз нагріває ATF (коробочне мастило) і допомагає швидше вийти коробці в робочий температурний діапазон; після повного нагріву АКПП антiфрiз повинен відводити надлишок тепла з коробки.

В реальних умовах все відбувається дещо інакше: чим холодніше мастило в коробці, тим довше вона пропрацює (в АКПП досить велика кількість теплових зазорів, що не допускають підвищення температури вище розрахункової. Розрахункова температура закладається виходячи з максимальної швидкості руху машини і ефективності системи охолодження двигуна.

Швидкість у нас часто перевищують? – ПЕРЕГРІВ!

  ...читати статтю цілком

 ▲