ІНШІ ВИДИ ПОСЛУГ
ЗАПРАВКА І РЕМОНТ КОНДИЦІОНЕРІВ
З'явився неприємний запах у салоні після включення кондиціонера? Ми можемо це виправити! Кондиціонер не вмикається взагалі, а на вулиці пекло? Якщо вас не влаштовує, як працює кондиціонер у вашій машині, ще не пізно все змінити! Телефонуйте, записуйтесь, приїжджайте!
Існує ряд специфічних моментів в обслуговуванні автомобільних кондиціонерів, на яких нам хотілося б загострити увагу власників авто та наших потенційних клієнтів:
- На наших ринках у фірм постачальників і, відповідно, деяких СТО, що гоняться, в першу чергу за прибутком, з'явився китайський фреон 134, який має неприйнятні фізичні властивості. Він може абсолютно адекватно вести при холодних температурах на вулиці, але як тільки на вулиці встановлюється спекотна погода при включенні кондиціонера тиск фреону різко збільшується в кілька разів щодо норми, відбувається різкий саморозігрів та вентилятор охолодження не справляється з охолодженням радіатора кондиціонера. Можливе відключення щодо перевищення тиску в системі. Нормальне функціонування системи кондиціонера стає неможливим – ви відчуваєте в салоні лише тепле повітря! І не вивчені ще наслідки хімічного змішання китайського фреону із рештками вашого в системі. Зустрічалися машини, у яких кілька днів після заправки кондіціонер морозив добре, як ніколи раніше, а потім різко йшло гаряче повітря;
- У системі кондиціонування встановлено механічний насос, який забезпечує циркуляцію фреону. Змащення насоса відбувається мастилом, розчиненим у фреоні і яке додають до системи при початковій заправці на заводі. У міру експлуатації фреон поступово випаровується, і ви приїжджаєте дозаправити фреон. Але випаровується він з мастилом, розчиненим в ньому! Плюс до цього, у будь-якій механічній системі з примусовим змащенням відбувається забруднення мастила металевими частинками - продуктами тертя внутрішніх складових насоса, так і втрата фрикційних властивостей мастила (у всього є свій конструктивний ресурс, і не потрібно бла-бла з цього з приводу: у повітряних компресорах ми мастило міняємо? У двигунах внутрішнього згоряння, – природно!? У трансмісіях? А насос кондиціонера, що типу вічний двигун?). І ще: фреон дуже гігроскопічний! Для видалення вологи з нього будь-який фреон містить системі встановлений фільтр-осушувач (з силіко-гелем всередині). Тобто. не виключається попадання вологи в мастило та утворення емульсії якраз у нижній точці системи – компресорі. Холодники з такою постановкою питання сперечаються, мовляв, холодильниках такого не буває. Навіть сперечатися не буду... У холодильниках система повністю герметична (її паяють газовими пальниками), а в машинах - вся система на роз'ємних з'єднаннях з гумовими ущільненнями. У холодильнику компресор коштує 200 $, а в автомобілі – від 800 $. На англомовних сайтах радять один раз на 2-3 роки повністю відкачувати фреон разом з мастилом, старе мастило – утилізувати, вакуумувати систему з метою видалення парів води та твердих часток, і заправляти назад фреон разом з новим мастилом. На додаток до всього, наявність пар води або конденсату різко змінює точку закипання фреону в системі, що є показником ККД системи в цілому! По-простому: робочий тиск начебто як у нормі, а холодить кондиціонер дуже слабко! Для усунення цієї проблеми є спеціальні установки, однією з яких ми користуємося для того, щоб максимально професійно обслужити ваше авто!
- Гумові кільця в місцях з'єднання трубок у системі лише тоді досить вибирають зазори, коли вони змочені мастилом та набухають. Якщо в системі мало мастила або вона якийсь час була порожня, не поспішайте її відразу повністю заправляти! Має сенс заповнити систему наполовину, поїздити 2-3 дні, гумки розбухнуть і тоді дозаправити фреон до повного. Тому рекомендую всім своїм клієнтам взимку хоча б раз на місяць хвилин на 10-15 включати кондиціонер (при одночасно включеній пічці, звичайно!). Якщо система кондиціонера обслужена і заправлена (і нижній, і верхній тиск знаходяться в межах норми), а холодне повітря із системи, як і раніше, не дме - саме час перевірити фільтр салону і зробити антибактеріальну обробку внутрішнього випарника. Це дозволить як позбутися неприємних запахів і збільшити до максимуму потік холодного повітря, так і уникнути інфікування вашої дихальної системи специфічними бактеріями, що розмножуються на поверхні. внутрішнього випарника кондиціонера (а їх там може бути до 40 видів!). Ми рекомендуємо міняти фільтр двічі на рік і проводити антибактеріальну обробку пінним очисником на початку кожного сезону.
РУЛЬОВІ РЕЙКИ І ТОКАРНІ РОБОТИ
Якщо на вашій машині вже пересипали всю ходову, а попереду залишився глухий дратівливий стукіт - проблема, швидше за все, у рульовій рейці!
З травня 2014 р., у разі наявності в природі орігінального ремкомплекту, можемо запропонувати своїм клієнтам не тільки знімання та встановлення рульових рейок (як це було до цього), але й повний ремонт, до якого входить: 1. Шліфування валу рульової рейки (у разі потреби). 2. Заміна сальників. 3. Заміна опорних втулок і тефлонових кілець.
ПРОТОЧКА ГАЛЬМІВНИХ ДИСКІВ
Якщо при гальмуванні ви відчуваєте вібрацію через педаль гальма, швидше за все причина нерівномірного зносу або перегріву гальмівних дисків. Якщо товщина дисків ще перебуває у допустимих межах, диски можна проточити на токарному верстаті, що дозволить значно заощадити ваші гроші та повернути початкову ефективність та комфортність гальмування.
ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ! ВСІМ, ЩО ВМІЄМО!