ПЕРЕПРОГРАМУВАННЯ ECU
Весь процес перепрограмування зводиться до заміни програми блоку керування двигуном автомобілів європейського, американського та японського ринків на програму для автомобілів арабського ринку, в яких, як відомо на сьогоднішній день, не проводиться контроль роботи задніх лямбда-зондів (тобто системи каталізатора загалом), а найчастіше – не встановлюються передні каталізатори. При такому підході зміни в роботі системи вприску не відбувається, за винятком невеликого збільшення потужності двигуна, обумовленого дещо іншими значеннями кутів запалення і моментів вприску, що закладаються самими виробниками в автомобілі арабського ринку (адже присутність каталізатора в безпосередній близькості від двигуна накладає певні обмеження на величину максимального тиску випускних газів - може "видавити" каталізатор, тобто. привести до його руйнування, що з урахуванням посилення вимог захисту екології, що дедалі посилюються, є для виробників неприйнятним. А немає каталізатора - немає і обмежень!
Необхідність у цій операції виникла, приблизно, з 2005 р., коли дедалі більша кількість авто-виробників, мабуть у зв'язку з введенням норм EURO 5, почала вводити в логіку роботи своїх блоків керування двигуном так званий FUEL ACTIVE CONTROL: в процесі руху авто в досить стаціонарному режимі (а саме при швидкостях від 45 до 80 км\год і відсутності сильних змін положення педалі газу протягом більше 3 хв.) блок управління робить незначне штучне збагачення та збіднення паливної суміші з одночасним контролем значень вихідних величин як передніх, так і задніх лямбда-зондів. Їхні показання повинні відповідати закладеним у пам'яті у певних точках величинам. Таким чином, виробники змушують кінцевого споживача проводити не тільки регулярну заміну каталізаторів, але і датчиків, що контролюють процес сумішоутворення та утилізації продуктів згоряння парів бензину. Тому, як наш супер неякісний бензин руйнує не лише поверхню каталізатора, а й робочу поверхню лямбда-зондів.
Отож, ніяка мікропроцесорна або аналогова система емулювання роботи задніх лямбда-зондів з даним алгоритмом управління двигуном не працюватиме, т.к. отримати інформацію про те, коли саме відбуватиметься так званий моніторинг лямбда-зондів отримати просто нема звідки!
ВСІ МАШИНИ, молодші 2007р., після видалення каталізаторів, ТРЕБА ТІЛЬКИ ПЕРЕПРОГРАМУВАТИ! МИ МОЖЕМО РОБИТИ ДАНУ ОПЕРАЦІЮ ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО АВТОМОБІЛЯ.
Протягом одного робочого дня, але після попереднього отримання VIN номера машини та погодження часу та оплати операції, що проводиться.
ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ! ВСІМ, ЩО ВМІЄМО!