ДОДАТКОВИЙ РАДIАТОР
На більшості машин з автоматичною трансмісією існує контур охолодження \ підігріву, який у вигляді окремого контуру запущений в систему охолодження двигуна: або просто трубка входить і виходить з нижньої частини основного радіатора охолодження, або теплообмінник, через який проходить один з малих контурів антіфрізу .
В теорії, поки машина не нагрілася, антіфріз нагріває ATF (коробочне мастило) і допомагає швидше вийти коробці в робочий температурний діапазон; після повного нагріву АКПП антiфрiз повинен відводити надлишок тепла з коробки.
В реальних умовах все відбувається дещо інакше: чим холодніше мастило в коробці, тим довше вона пропрацює (в АКПП досить велика кількість теплових зазорів, що не допускають підвищення температури вище розрахункової. Розрахункова температура закладається виходячи з максимальної швидкості руху машини і ефективності системи охолодження двигуна.
Швидкість у нас часто перевищують? – ПЕРЕГРІВ!
Ви часто перевіряєте чистоту основного радіатора охолодження від пуху і бруду? – ПЕРЕГРІВ!
А нагрівається сама АКПП, виявляється, значно швидше мотора, в чому можна переконатися, підключивши діагностику і поспостерігавши за температурою мотора і коробки одночасно. Джерелом тепла є гидромуфта, а точніше - мастило, що знаходиться між турбінними валами в режимі розімкнутого блокування.
Практично на всіх АКПП з великими об'ємами моторів виробники встановлюють зовнішній, незалежний радіатор охолодження АКПП, який встановлюють або в стороні, або спереду, навіть перед радіатором кондиціонера.
Такий підхід дозволяє і ефективніше відводити тепло, і уникнути попадання тосола в АКПП, що у деяких виробників дуже навіть має місце! Американці давно ставлять на свої машини додаткові радіатори! І ми від них намагаємося не відставати.
Ми подбаємо про те, щоб ваш автомобіль ламався якомога рідше і зустрічалися ми з вами тільки з гарних причин!
ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ! ВСІМ, ЩО ВМІЄМО!